Co umím
FIREMNÍ IDENTITA (CORPORATE IDENTITY) / LOGO A LOGOTYPY / TISKOVINY / PACKAGING / ORIENTAČNÍ SYSTÉMY / NAVIGAČNÍ TABULE / KANCELÁŘSKÉ ZNAČENÍ / SIGNMAIKING / 3D LOGA / ZAKÁZKOVÉ REALIZACE
Mám zkušenosti s návrhy, výrobou a realizací různě velkých projektů. Navrhuji inovace, hledám pro vás efektivní řešení a vytvářím funční design. Dokážu číst mezi řádky, hledám propojení a vidím návaznosti. Akceptuji firemní strategii a snažím se jí prakticky rozvíjet dle požadavků a přání. Při výrobě kombinuji různé materiály - dřevo, hliník, sklo, nerez, plexi apod.
Zastávám toho názoru, že kreativita není jen stálé vymýšlení nových a nových originálních řešení, ale dokázat efektivně pracovat se stávajícími podklady a využít funkčních možností, které se v tu danou chvíli nabízejí.
Firemní identita
Vývoj a nastavení mantinelů firemní identity (nebo-li "Corporate Identity") je dlouhodobý a náročný proces. Nestačí "jen" navrhnout vizuální styl a propagaci značky (brandu) obecně, ale je nutné sdílet se zadavatelem všechna přání a představy o celkovém a reálném fungování společnosti. Na základě těchto požadavků je možné začít pracovat na funkčním konceptu prezentace společnosti.
Rád převezmu vaše starosti s firemní kulturou. Připravím koncept, zpracuji návrh a vytvořím vám kompletní identitu od vizitek, přes firemí uniformy až po seznámení vašich zaměstnanců s etiketou.
Loga a logotypy
Připravil jsem desítky různých firemních logotypů a měl jsem možnost podílet se na několika re-designech. Vždy kladu důraz na jednoduchost a zapa- matovatelnost s ohledem na možnosti dalšího funkčního užití logotypu (použití výšivky, nášivky, sítotisku, grafírování, laser apod.). Jedním z významných re-designů byla úprava loga celosvětově úspěšné značky EUJUICERS.COM.
Tiskoviny
V průběhu mé praxe jsem vytiskl tisíce kusů různých propagačních a merkantilních tiskovin, pozvánek a prodejních letáků. Připravil jsem stovky plakátů, billboardů a všeobecných reklamních tiskovin. Zpracoval jsem desítky firemních prezentací, různých katalogů a mám prokazatelné zkušenosti s DTP zpracováním výročních zpráv a knih. Nejsem začátečník ani v packagingu a přípravě komplikovaných tiskových dat s několika přímými PANTONE barvami. A když budete potřebovat "jen" reprezentativni vizitky? Nebojte se mě oslovit, rád vám pomůžu s návrhem designu a zajistím jejich vytištění.
Orientační systémy a signmaking
Nedílnou součástí profesionální firemní prezentace je i kvalitní a přehledný navigační systém. Orientace v různých názvech oddělení, přehlednost jednotlivých cedulek a výstižnost sdělení by měla být na prvním místě při rozhodování, co, jak a kde umístíme. Dnes můžeme v nabídkách výrobců najít velké množství různých "stavebnic" a systémů pro navigace. Ne však každá je vhodná právě pro vaše potřeby. Proto je velmi důležité vždy dobře promyslet, co si přejete okolí sdělit.
3D loga a plastické nápisy
S orientačními systémy je velmi úzce spjatý signmaking. Krásná barevná loga v kombinaci s řezanou grafikou je "nutné" vždy odprezentovat a ukázat všude. Omyl, není tomu tak. V mnoha případech platí, méně, může znamenat více. I jednoduché vektorové logo vyřezané laserem do jednobarevného 10 mm silného plexi má daleko větší vypovídací hodnotu, než "á-trojka", plná různobarevných textů v doprovodu s postahovanými obrázky z internetu... 3D plastické nápisy jsou jednoduché a elegantní. V kombinaci s lehkým podsvícením zaujmou a strhnou zrak pozorovatele.
Interiéry obchodů a kanceláří
V průběhu návrhu a budování firemní identity nemůžeme opomenout ani interiéry provozovny nebo kanceláře společnosti. V každém případě se firemní kultura vždy odráží přávě v interiéru, který je společností využíván nebo kde se nachází provozovna, která je určená k přímému styku s klientem. Tyto prostory by měly být proto také zakomponované do firemní prezentace a utvářet tak ucelený pohled na firemní identitu, nebo-li Corporate Identity.
Interiéry velmi rád doplňuji o zajímavě řešené grafické prvky nebo 3D loga / názvy společností. Tyto 3D prvky mohou být doplněny o LED prosvětlení nebo jinak ojedinělé doplňky. Vedle těchto 3D objektů je možné interiér doplnit o různé nástěnné 2D prvky - tapety, samolepicí reklamu, grafické prvky nebo různé fragmenty, které se snoubí s prezentací / kulturou společnosti. Mezi řešení interiérů můžeme také zařadit např. veletržní expozice. Ukázka realizace veletržního stánku >>
Produkce a Full Servis
Všechny výše uvedené činnosti vám velmi rád zajistím v doprovodu cenných zkušeností, které jsem získal a dodám pod všeobecně známým pojmem "Full Service". Organizační kroky k úspěšnému zajištění kampaně tak budou pod mým produkčním vedením.